Jump to content
Super Central Forums

Juan - iNeedHelp

Member
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Juan - iNeedHelp

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 07/25/1993

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buenos Aires
  • Interests
    AMXx Scripting - MovieMaking (Games only) - Mapping (VHE 3.5 - not source)
  1. It's been a long time since I posted something on old supercentral forums, so I'm going to re-introduce myself for those who don't know me :] I'm Juan (or Jhon lol), I came here when this was starting back at 2010, 2009? I don't remember. I have an account @ AlliedModders but been inactive a lot because BAILOPAN decided to restrict my country access (Argentina) for some random DDos Attacks made by some script kiddies who fucked up everything. There I was 'iNeedHelp', I talked to bmann those times and I registered @ SuperCentral for the very first time lol... I've helped back in those days for AMXx Super 5.0 developing, later I disappeared lol, life and stuff, but I didn't noticed any news about SC until now, so I'm back to try to help in everything I can ofc. Before I forget bmann made a topic about my bad luck with PC's and stuff here in case you wanna help or smth, just wanna say thanks for this in advance cause no one did it ever for me! See u around people. Regards, Juan.
  2. I'm back and I'll start working again on the map so prepare for some awesome pics.
  3. Use the same resolution of the intro for the frags (widescreen), remove the huds (radar, says, etc) and don't use the mouse as a camera ^^,
  4. jb_freeday is there for something <.< Nice idea for some commands.
  5. Spambots... btw. ENG omg, wait a sec. ARGENTINA says hi. I'm uploading 876mb to rapidshare.
  6. Highest Spray with elevator, so you can check better (btw each texture is 3,3 feet long = 1 meter = 38,x units, I didn't have the time to make the numbers the wad etc..) Measure: http://i46.tinypic.com/29lir05.jpg race: http://i45.tinypic.com/2ns8960.jpg http://i50.tinypic.com/2ch4qc.jpg http://i48.tinypic.com/j0l10i.jpg http://i45.tinypic.com/2ns8960.jpg
  7. This is how the maps looks from outside in vhe [link] Really weird huh?! Still have to do the gun toss with measure (a pool with measure? or a normal floor with different textures every X units, remember 38,5 units = 1 meter..so)
  8. JailBreak_SCYOPS lol Third part of the race: http://i49.tinypic.com/2hyj81d.jpg Last part: http://i46.tinypic.com/2py8ffq.jpg There will be a room with teleports there...I think I should add cameras so the CT's can see the race progress.
  9. Oh, I know what you mean, I'll stop making the map for some minutes
  10. I'm back and I'll start to work again in the map :].
  11. WOW !! And this is only the race...lol Just adding surf, then I will go for Highest Spray and Gun Toss, both with measure units <->, btw I have a list with the things left, I'll post it later. PS Shit, 7:38, going to find out school notes bbye
  12. Downloading, I will watch it without subtitles because I'm an english gAd. now..I'm not really sure about that
  13. Here is the race (first part finished)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.